torstai 5. elokuuta 2010

My own Big Bang Theory

Maanantaipäivä tuli istuttua ihan järjettömässä tylsyydessä koneella. Samoin koko Tiistai iltaan asti. Keskiviikko iltapäivänä meni hermot totaalisesti, ku käytävän toiselta puolelta kuulu kauheella bassojytällä pauke "Get down!", räiske "Get down again!" rätätätä..." you're already dead". Päätä särki kauheen datausputken jälkee, nii et aattelin et tuun kohta hulluks. Sit onneks Game oli over, ja pienen hiljasuude jälkee poikaporukka alko polottaa espanjaa. En ymmärtäny sanaakaa, mut kuulosti tosi nörtiltä! :D Meni vähänaikaa, kunnes Doncan tuli koputtaan mun oveen rillit huurussa, ja kysy haluanko kattoo niitten kaa leffan. "Sure, What movie?" -"Startrek" Nonii! Olin ihan innoissani et sain vähän ees keskustella uusien ihmisten kans, vaikka se rajottuki vakuutteluun, että ei, en oo koskaan kattonu startrekkiä! Niiden oli vaikee hyväksyä sitä. Nää pojat kumminkin jutteli kauheesti, toisi ku ne edelliset leffaseuralaiset. Aattelinkin et ei hemmetti onhan täällä mukaviaki tyyppejä, ja pyysin et jos ne lähtis illalla näyttään mulle paikkoja?
Muutaman tunnin päästä ne si tuli kaikki meijän ovelle hiukset laitettuna ja kauluspaidat housuihin tungettuna, valmiina lähtöön :D Ne oli kuulemma tyypillisiä paikallispojuja: avas oven ja vaati että istun autossa etupenkillä! Neljä karskia miehenalkua istu takapenkillä sylikkäin, ja keskusteli kumpi voittaa; superman vai Lex Luthor?
Mul oli kyl ihan mahtava ilta! Pojat heitti hyvää läppää ja halus tietää kauheesti suomesta. Hirveesti tuli höpöteltyy niitä näitä, eikä missään vaiheessa tullu heinäsirkka hetkee. Illan päätteeks mentiin TAAS yhteen taco-ravintolaan. Kevin näki varmaan mun ilmeestä, että tortillakiiintiö on jo täynnä. En valittanu, vaan söin kiltisti sen mitä ne mulle tilas. Herrasmiehet tietenki tarjos, ja sano että naisten ei täydy niiden seurueessa ikinä maksaa.

Kotiovella Kevin kerto mulle, että pojat oli tosissaan viihtyny mun seurassa, ja että voisin olla varma, että nyt mulla on täälläkin oikeita kavereita! Sanoin sille si, et "Jep! Tacotki maistu taas paremmilta hyvässä seurassa!" ;)

2 kommenttia: